Zatoz gu ezagutzera eta ezagutu zure seme-alabaren hezkuntza-proiektuaren oinarriak.

Osasun-neurri guztiei jarraituz, gure hezkuntza-proiektua, ikaskuntza-prozesuaren funtsezko alderdiak eta ikasleari bere prozesuaren protagonista izateari ematen diogun garrantzia azalduko dizkizugu. Hau guztia 2 urteko gelatik batxilergora.

Mundutik Ikastolara. Ikastolatik mundura. Gizagintza prozesu bat garatuz.

Zure eskaera jaso dugu. Aste Santuaren ondoren zurekin harremanetan jarriko gara.

Eskerrik asko.

Algo ha salido mal y el formulario no ha podido enviarse. Por favor inténtalo más tarde. Eskerrik asko.

* 2021-2022 ikasturteko onarpen prozesurako eskaerak aurkezteko epea apirilaren 12tik 23ra izango da.

Aste Santuaren ondoren zurekin harremanetan jarriko gara

Zein da gure ametsa?

Gizakiok lehenengoak gara.

Haur eta gazteen bertsiorik onena dugu helburu. Beraiek protagonistak dira eta haiek beraiek helduok bidelagun egingo gaituzte.
Gizarteari balioa eman eta hura hobetzen lagundu nahi duten pertsonak.

Euskaraz bizi, euskaraz amestu eta euskaraz ikasten dugu

Irakaskuntza arautua euskaraz eta eleanitza eskaintzen dugu. Kultura sustatzen dugu oro har, eta euskal kultura bereziki.

Balioetan hezi egiten dugu.

Seme-alabak giza eta kristau balioetan hezi nahi dituzten familia guztientzat hezkuntza proiektu integrala eta berritzailea eskaintzen dugu, talde lanean, etengabeko hobekuntzan, iraunkortasuna-konpromisoan eta enpatian oinarritutako balioetan oinarrituta.

Eraberritzea gozatuz ikasteko.

Gozatuz ikaskuntza esanguratsua izateko. Gaur egun psikologia, antropologia eta neurozientziek diotena kontuan izanda gure espazioetan, geletan zein kanpoan, gure ikasleek ezagutza prozesua eraikitzen doaz.
Dakitenetik gehiago jakitera..

Konfiantza

Andereñoek eta maisuek familiak eta haien haurrak hartzeko duten ardura eta maitasuna ikustekoak dira… Orduan ulertzen da zer den Olabide.

Berrikuntza

Hezkuntza-proiektu berritzailea. Ikaskuntzagune anitzak eta irakasle-taldea, irakasleak ez ezik, bidelagunak ere direnak.

Aurkikuntza

Zure seme-alabek elkar ezagutzea eta beren kabuz pentsatzen ikastea da erronka, beren gaitasunak ezagutuz eta gizaki autonomoak, arduratsuak eta zoriontsuak izateko.

Zuen seme-alaba izan daitekeen guztia garatuko duten instalazioak.

Olabidek instalazio paregabeak ditu Gasteizen.

Heziketa fisiko eskoletarako igerileku klimatizatu bat, neurri profesionalak dituen futbol zelai bat, frontoi bat, tatami bat, hainbat kiroletan aritzeko erabilera anitzeko zelaiak, hala nola, belar hockeya, saskibaloia, irristaketa, txikienetzako jolas eremuak… eta horren txikiak ez direnentzat ere… tirolina, futbolina, ping-pong mahaia eta askoz ere gehiago…

Gasteizko erdigunetik 4 km-ra dago bidegorri batek lotzen duena. Ingurune aparta da, mendiz, zelaiez eta ibai batez inguratuta. Aire zabalean jarduera ugari egiteko aukera ematen diguna.

Haurrak bi urtetik aurrera bere gaitasunak garatu ahal izateko haur parkea.
Olabideren instalazioen ikuspegi orokorra, non zure seme-alabek pertsona gisa duten garapenaz gozatuko duten
Garapen fisikoa eta  garapen emozionala gure hezkuntza-proiektuaren atal garrantzitsua da
Ikasgela irekiak eta trebetasun guztiak garatzeko espazioak dituztenak
Igeri egiten ikasiko dute, gozamenean, giro alaian eta arduratsuan bizitzen ikasiko dute.
Irakaskuntza eleaniztunaren garapena, jolasetik abiatuta etorkizunerako prestatuz
Txikitatik ikasten dute talde-lanaren garrantzia, txikitatik estimulatzen ditugu beren ikaskuntza osatzen duten espazioekin

Mundutik Ikastolara. Ikastolatik mundura. Gizagintza prozesu bat garatuz.

Eskerrik asko.

Aste Santuaren ondoren zurekin harremanetan jarriko gara

Instalazioak ikaskuntzarekin bat datoz, giza balioak, garatzeko eta dibertitzeko aukerak ematen dituzten balio anitzeko espazioetan.

Asier Ruiz de Viñaspre

Lehen Hezkuntzako irakaslea